mandag, april 23, 2007

Livsnyderen skifter ham

Jeg var egentlig klar til at tage på arbejde, men så var Bodil syg.

Jeg loggede på, og fandt ret hurtigt ud af, at der ikke var ret meget af det, jeg havde liggende, jeg kunne lave herhjemme. Så i dag er blevet lavet om til en barnets første sygedag - vi skal til læge senere på dagen.

Det medførte et lynhurtigt hamskifte her. De nålestribede og den hvide skjorte, samt de sorte sko blev skiftet ud...
P1020458
P1020459

...med mageligt og blødt tøj, samt et par lækre, udtrådte hjemmesko....

P1020457

P1020460

...nu skal der hygges igennem!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

god bedring med Bodil og I må hygge jer.
Det var da gevaldigt så flittig du var i går, jeg mistede helt pusten i nat, da jeg læste det ;-)

Anonym sagde ...

Det er vist rigtigt hyggeligt, lidt koldt udenfor og hyggeligt indenfor. God bedring Bodil.

Anonym sagde ...

Du var hurtig til at skifte ham, Lizelotte - det gør jeg også altid når jeg er "hjemlig"

God bedring med Bodil :-)

Lizelotte sagde ...

Tak Lene. Jo, vi har hygget ... og i mellemtiden er vejret blevet dejligt. Jeg tror faktisk også at barnet har det bedre.

Tak Kontorchef...

Ella, man slapper li'som bedre af i det bløde tøj ... ikke... :-)