mandag, april 16, 2007

Saxkjær-sild indtager Rom

...det kunne passende være overskriften man vil kunne læse hen på sensommeren i landets aviser .. hvis nu vi var celebrities.

Sidst min mor var på besøg her, nævnte hun, at hun nok ikke kom ud at rejse mere, men at hun egentlig gerne ville have set Rom.

Det lå og murrede lidt hos mig, og jeg snakkede med Bruno om det. Han syntes, at jeg skulle tilbyde min mor at rejse med hende derned. Så det gjorde jeg.

Siden hen er rejseselskabet udvidet - min søster vil nemlig også gerne med. Det bliver stort :-)

Bruno er ikke helt tryg ved scenariet: "Jeg kan lige se dig og Conny og jeres mor sidde inde på den spanske trappe med en femliters bag-in-box," siger han.

Hvad tænker han på?? Vi skal da ned og være kulturelle ... og tjekke smarte romerske mænd ud... og sådan noget.

Og måske ha' et enkelt glas rødvin engang imellem.

Jeg glæder mig!

5 kommentarer:

Lene sagde ...

Dans og nu Rom, du fører dig da rigtig frem Lizelotte ;-)
Kan godt forstå I glæder jer.

Lommen sagde ...

Hm... Hvis bare man tager "et enkelt glas rødvin" relativt tit, så begynder det jo trods alt relativt hurtigt at ligne noget... ;-)

Lyder dejligt med en familietur! :-D

Lizelotte sagde ...

Lene, det går helt amok hernede ...
Ja, det bliver da noget helt særligt at komme afsted bare os 3...

Pernille, det kan nemlig snart løbe op i et par liter! ;-)

Anonym sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt, altså at I 3 skal afsted sammen, jeg håber i får en rigtig dejlig tur.

Anonym sagde ...

Fedt, rødvin og rom, tillykke. Det lyder da som en livsnyder tur.