torsdag, april 12, 2007

I dag har jeg ...

... spist frokost på terrassen med nylonstrømperne smøget ned om anklerne ... aaaah....!

... overværet en ældre, let kejtet mandlig kollega være meget sød og omsorgsfuld overfor en anden kollega

... deltaget i et møde, som var rigtigt konstruktivt, og som vil resultere i at vi får lukket et uddannelsesmæssigt hul på arbejde

... stået ansigt til ansigt med en person, jeg engang troede var en ven - og lykkes med at holde ansigtet helt neutralt, uden mindste tegn på genkendelse, mens jeg konstaterede, at jeg var SÅ ligeglad

... spist Brunos skønne frikadeller til aftensmad i en hjemmebagt bolle med syltede agurker og remoulade (handler den her post en del om at spise eller hvad??)

... mærket at mine fødder trods alt har en fornuftig jordforbindelse.

Så alt i alt har det været en god dag.

P1020315

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Det lyder det til :-)
Ha en lige så god aften

Anonym sagde ...

"nylonstrømperne smøget ned om anklerne" unge dame !!
Dejligt med gode dag. Dem kan man ikke få nok.

Lizelotte sagde ...

I lige måde, Lene!

Kontorchef, hvad er der i vejen med nedsmøgede nylonere??

Anonym sagde ...

Det lyder som en skøn dag, og så kan jeg godt blive lidt misundelig, når jeg ser billedet. Kunne godt bruge at komme væk fra byen :-)