lørdag, maj 09, 2009

En tur til de fjerne lande...

Det er lidt en mini-ferie at besøge de Bazarer, som efterhånden findes flere steder rundt omkring.

I dag besøgte Bruno og jeg Bazar Fyn, som ligger i Odense. Nøj, det var hyggeligt! Vi shoppede grøntsager i stride strømme, og jeg fik det, jeg egentlig ville derover efter: et møntbælte, som jeg skal bruge til mavedans. Det, jeg har købt er råhvidt og minder om disse her - men der er godtnok mange penge at spare på at hente dem i den lokale bazar frem for at købe dem på internettet.

Jeg har testet det her i eftermiddag, mens Bruno har leget "Bob the Builder" ovenpå - satte musikcd'en på fra mavedans, og forsøgte mig med de "moves" vi har øvet ... jeg er nok ikke noget stort talent, men det er sjovt .. og et nummer sjovere, når der kommer de rigtige raslelyde sammen med hoftebevægelserne!

Bruno er rigtig langt med projekt flyt-en-væg. Han er ved at forstørre Kristians værelse - det bliver rigtig godt. Han har fået brudt den gamle væg ned, og er lige nu ved at sætte en ny op. Det skulle jo gerne være nogenlunde beboeligt, når Kristian kommer hjem i morgen aften.

Vi får brug for en gulvmand, for gulvene i Kristians værelse er slebet af - men det er de ikke i gæsteværelset. Så der skal lige køres en tur med en gulvsliber på noget af gulvet.

Men det må komme bagefter ... lige nu skal værelset bare lukkes af :)

Vi har slet ingen planer denne weekend - det er bare dejligt. I aften skal vi hygge med lækker mad - bl.a. skal vi have tomatsalat af nogle fantastiske aromatiske tomater, som vi har købt i bazaren. Et godt glas rødvin, nye kartofler og et stykke kylling... det bliver garanteret vellykket.

1 kommentar:

Alice M sagde ...

Vi har lige fået ordnet gulve af Bo Palm i Fredericia. Fair pris og god serviceda vi spurgte til regningen der var for høj ved første regninf. Og gulvene i slottet på egeskovvej er blevet super fine.