lørdag, juli 04, 2009

Forlænget weekend

Det føles præcis som om det er søndag idag!

Grunden er klar ... det var ikke en helt almindelig fredag igår. Hele ugen har Lene og jeg snakket om, at vi ville ind og ha' en fredagsøl på den engelske, og vejret underbyggede jo bare, at det var en fantastisk ide.

Så omkring 14.30 blev Ryes Plads indtaget ... og snart sad jeg sammen med Lene, Bruno og min kollega Peter rundt om et bord og drak dejlige kolde øl.

Der blev vi hængende indtil spisetid, snakken gik, og der var gadecykelløb, og jazzmusik og masser af mennesker at kikke på.

På et tidspunkt blev vi sultne. Lene og jeg snakkede om at bestille Nachos, men det viste sig at vi ikke kunne købe dem længere .... på den engelske serverer de nemlig kun nachos indtil "mor går hjem" .... snak om et familieforetagende, der.... :D

I stedet for blev vi enige om at gå i Føtex og købe noget kød, vi kunne lægge på grillen hjemme hos os - så vi endte med at grille bøffer og pølser og spise salat og kartoffelsalat fra køledisken. Det var rigtig hyggeligt!

Ved 21-tiden smuttede Peter og Lene, hver sin retning, og vi klaskede ud i sofaen .... sikke en hyggelig aften.

Eneste minus var at jeg har fået temmelig røde skuldre, men de er allerede bedre idag :-)


I aften skal vi besøge nogle venner en times tid herfra. Vi glæder os - det er dejlige og inspirerende mennesker, og vi ser frem til en aften i deres selskab.

Ingen kommentarer: