torsdag, november 12, 2009

Klar til fredag!

Enten er mine netværk blevet mere synlige for mig med årene - måske fordi jeg idag til fulde forstår deres betydning for mig, for sammenhængskraften i mit liv - eller også netværker jeg bedre, end jeg gjorde da jeg var ung.

Nok lidt af begge dele, tror jeg.

I morgen skal jeg hygge mig med et af mine netværk. Egentlig startede det som en "pigerne-fra-afdelingen-ting" - vistnok fordi vi er forholdsvis få kvinder i den afdeling, jeg arbejder i (lige nu er vi 7 i en afdeling på 26-27). De rammer passer netværket dog ikke rigtig ind i mere - for selvom der er kommet en enkelt ny til, så er to af dem, der besøger mig i morgen, faktisk ikke længere i afdelingen. Ja, den ene arbejder og bor i Silkeborg nu, men kommer for at hygge med os andre.

Vi er godt spredt aldersmæssigt - den yngste er .... 27 tror jeg? ... og den ældste har passeret de 50.

Men vi mødes ca. 4 gange om året, og vi rå-hygger, og snakken går HØJT og LYSTIGT! Der bliver diskuteret ægtefæller, kolleger, børn .... og alt muligt andet. Vi kan også snakke om de triste ting, der sker.

Kort sagt, så er det en dejlig kreds af meget forskellige, men også ret skønne og dejlige kvinder, som invaderer mit hus imorgen. Jeg glæder mig rigtig meget, og aftenen er blevet spenderet i køkkenet, hvor jeg har forberedt mig lidt ... sådan tv-køkken-agtigt, så jeg ikke skal lave så meget i morgen.

For mine gæster kommer kl. 18, og jeg skal liiiige nå forbi min meget gode og mangeårige veninde på vej hjem ... hun har fødselsdag og byder på et glas rødvin og en saltstang (eller noget i den stil).

Det kan da vist kun blive en dejlig fredag :-)

Ingen kommentarer: