lørdag, november 28, 2009

Livsnydelsesweekend

Uhmmmm det er en rigtig livsnydelses-weekend, jeg har gang i!

Ugen har været travl, men god. Julen er rykket tættere på - vi har fået advendtskrans klar, og kalenderlys-dekoration - og der er kommet lys i troldebusken udenfor køkkenvinduet.

Igår kørte vi lige fra arbejde en tur op til min mor i Storvorde. Jeg syntes lige at jeg gerne ville se hende, inden turen næste søndag går til New York. Vi havde en hyggelig aften - fik dejlig mad og et glas rødvin, og så kørte vi hjem igen.

Andreas er her i denne weekend - han skal med min exmand og sine søskende til den traditionelle første-søndag-i-advendt-sammenkomst i morgen, sammen med Kristina.

Det er nu ikke så meget, vi kommer til at hænge ud - for idag har jeg været til spinning i formiddag, og så kunne jeg lige nå hjem omkring, inden vi skulle afsted igen - Bruno og jeg. Vi skulle mødes med vores gode venner, Alice og Kim, nede på Caffe Katia. De har også et særligt forhold til at spise hos Katia - og det var bare mega hyggeligt og dejligt!

Nu sidder vi og slår mave, og i aften skal vi afsted igen. Der er julefrokost i Brunos firma - det skal nok blive hyggeligt også.

I morgen skal vi heldigvis INGENTING ... tror bare jeg vil slappe af, og måske vil jeg hænge lidt julepynt op ... det ER jo første søndag i advendt :-)

Og så vil jeg nyde min dejlige mand lidt ekstra. For der er ikke så længe til at vi skal være væk fra hinanden i 10 dage.

Ingen kommentarer: