onsdag, juni 25, 2008

Det bliver nok fredag engang

Igår kunne jeg ikke forestille mig, at jeg nogensinde nåede frem til fredag - som er min sidste dag inden min sommerferie.

Der var simpelthen nogle arbejdsmæssige hurdler foran mig som jeg ikke kunne se forbi - men igår omkring kl. 15.45 kunne jeg trække vejret helt ned i maven, for der kunne jeg pludselig se mig ud af de værste ting.

I dag har været en fredelig dag ... og lige om lidt kører et par af os til Sydbank på besøg. I morgen står den på en stor brugertest af de ændringer vi arbejder med, og fredag skal bordet ryddes og de sidste ender bindes af - så er det ferie!

Jeg glæder mig. Endelig.

Det har været LIDT svært at gå i feriestemning - men nu tror jeg på, at den når at indfinde sig.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan maerke fredagen lige om hjoernet, den er tiltraengt, dog er ferien lidt laengere vaek for mit vedkommende.

Du maa i gang med at indstille dig paa det feriemode, der er kun to dage til ;-D

Lizelotte sagde ...

Fisker, det kommer når jeg lander her hjemme fredag eftermiddag og tager et glas ferie-vin... :-)

Mona sagde ...

Ferie ... åhhh ... for mit vedkommende er der 4½ uge plus færdiggørelse af et køkken inden da !

Men jeg glæder mig - og det kan jeg også godt forstå at du gør! Du har haft et heftigt forår.

anjoe sagde ...

I morgen er det fredag, og din ferie vinker forude. Jeg håber, at den vil bringe mange gode oplevelser ;-)