tirsdag, juli 29, 2008

Jeg tog mig sammen!

Siden den sidste uge i min ferie har jeg været igang med at male toilettet her på stue-etagen himmelblåt. På en af de regnfulde feriedage fik jeg pakket vasken ind i plastfolie og dækket gulvet med aviser. Jeg fik malet kanter - og så fik jeg ikke lavet mere.

I sidste uge fik jeg malet første gang, og så har jeg ellers gået og nydt det gode vejr. Så toilettet har stået med aviser, plastic og malespand på gulvet ude i entreen.

I aften - da vi havde ryddet op efter aftensmaden - tog jeg mig sammen. På med min sexede blå kedeldragt (not!!) og nu er det malet 2. gang.

Så mangler jeg bare at overtale Bruno til at hænge den pæne nye toiletrulleholder op, og spejlet og knagerne med håndmalede klinker, som vi købte i Provence... så bliver det hyggeligt. Af et lillebitte toilet at være.

Så jeg må skrue charmen på. Mon han kan stå for det?

Ingen kommentarer: