torsdag, december 20, 2007

Livsnyderen holder juleferie...

Aaahhhh ... så er det juleferie!

Har I dag fået utroligt mange smil på gangene. Måske skyldes det julestemningen - måske det faktum, at jeg var iført rensdyrører og -gevir.

I eftermiddag fik Livsnyderen det obligatoriske glas portvin og den lige så obligatoriske kransekagesnitte. Det hører sig til, op til jul på Bankdata.
Vi gik dog glip af den ellers obligatoriske juletale fra direktøren - den blev kun udsendt på Moderskibet (vores "hovedkontor" på Erritsø Bygade) - ikke på Teknikervej.

Men vi kunne sagtens sige glædelig jul til hinanden.

Min hjerne gik på juleferie ved 14-tiden - derefter lavede jeg ikke ret meget fornuftigt. Sorry, guys. Heldigvis var min projektleder ret forstående. Han havde det vist på samme måde og underholdt mig på passende vis. En anden kollega bidrog med lidt sjove youtube-klip og andet pjat ... det var hyggeligt.

Nu har jeg ferie.

Det er dejligt...

4 kommentarer:

puk2 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
puk2 sagde ...

-god ferie, glædelig jul samt godt nytår til dig og din familie, håber I vil nyde afbrækket, pusterummet fra hverdagen.

Lizelotte sagde ...

Tak Puk! Det vil vi helt sikkert.

Lene sagde ...

God juleferie til dig og dine.