tirsdag, april 22, 2008

Livsnyderen overvejer karriereskift

Måske burde jeg have valgt at blive filminstruktør.

Tag nu bare Susanne Bier.
Hun har lige lavet Things We Lost in the Fire med sprøde David "Mulder" Duchovny, og så ham latino-hunk'en Benicio del Toro.

Jov jov. Tal om arbejdsmiljø lige der - og Halle Berry er da også en sprød kiks.

Nu skal hun drolanspilleme lave en film med selveste mr.Britisk-Pjuskhår-og-Kejtet-Charme, Hugh Grant...

Hvem bliver den næste?? Colin Firth???? For så tror jeg altså, jeg hopper på bølgen med kvindelige danske filminstruktører og skifter branche. Måske vil Susanne ta' mig ind som føl.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er hun. Og så krummer det ikke i sengen!

Suzy Q sagde ...

Gør det! :)

Lizelotte sagde ...

Suzy, anmelderne vil undre sig over, at jeg absolut skulle bruge Colin Firth, Daniel Craig, David Duchovny, Hugh Grant, Matt Damon og Vin Diesel ... i en og samme film... ;-)

Simon - du har simpelthen fået lagt vægten i min blogpost HELT forkert .. og hvordan ved du at hun ikke krummer i sengen??

Suzy Q sagde ...

... og over at du selv skulle spille den kvindelige hovedrolle i alle elskovsscenerne ;DDDDDd hehehehehe

Lizelotte sagde ...

Ja det kan godt være, at det ville være lidt påfaldende ... :D og at Bruno ville brokke sig lidt ;-)