søndag, januar 18, 2009

Et halvt århundrede

Det lyder af en del, men Bruno har rundet det halve århundrede. Da vi flyttede sammen, var det hans 42 års fødselsdag, vi fejrede - og når jeg ser på billeder fra dengang, kan jeg oprigtigt talt ikke se, at han har ændret sig særligt meget. Måske er tindingerne blevet lidt højere, men ellers ser han ud som han gjorde dengang.



Vi fejrede ham igår - alle vores børn var samlet, mine tre og Brunos to, og nogle kærester var det også blevet til. Min mor havde benyttet sig af, at Andreas ville agere chauffør, og Brunos forældre kom med hans bror.



Så vi var 13 til bords, men det lagde ikke nogen dæmper på stemningen. Fødselaren kunne ikke klage over gaveregnen, men man må tænke, at han er lidt fordrukken, når man ser gavebordet...



Det var en rigtig hyggelig dag, og jeg sov RIGTIG godt inat ... dammit jeg var træt ...

5 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Det ser skisme også hyggeligt ud. Dejlige gaver, dejlige knægte og mellem os, så er ham Bruno nu også en dejlig mand at se på. Tillykke med din nyopvågnede hang til mænd over 50 ;0)

Lizelotte sagde ...

Jaaa han er en sprød kiks, er han :)

Anonym sagde ...

Hooolda op, en gammel mand du har, Lizelotte! GODT min kun er 47 ... :-/

Nej, pjat. Han holder sig godt ham Bruno. Og så cykler han jo stadigvæk som en ung mand ;-)

Hils og sig tillykke.

Lizelotte sagde ...

Skal jeg gøre, Helle. Ja - han er jo en rimelig fit og trimmet fyr, er han...

Lene sagde ...

Et forsinket tillykke med den runde dag :-)
Mon ikke I begge har vænnet jer til tallet :-)