søndag, september 20, 2009

Han passer i mit sofahjørne

Så gik der en uge igen.

Kronet af en kanon hyggelig weekend, hvor min mor har været her på besøg, sammen med Andreas. Kristina spiste her fredag, og tog så videre til Børkop for at besøge sin familie der.

Hvor har det bare været dejligt! Vi har spist god mad, oset i byen, spadseret på volden, nydt vores kaffe med udsigt over Lillebælt, snakket og drukket god rødvin.

Andreas har hængt ud med os "damer" og med Kristian - lidt skiftevis.

Det eneste jeg har manglet, har været min dejlige mand, som har cyklet rundt nede i Harzen. Han er heldigvis hjemme nu - efter en herlig tur rundt i den flotte natur, i fantastisk vejr, sammen med en flok festlige motionscyklister.

Nu er han hjemme ved mig. Jeg synes han passer perfekt i mit sofahjørne.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt, du har fået din Bruno godt hjem. Tusinde tak fot en rigtig dejlig weekend. Jeg nød den meget.
Knus Mor

Tina - omme i London sagde ...

Hvor er du soed. :)

Lizelotte sagde ...

Mor, det var rigtig hyggeligt at have dig her :-)

Tina ... vist bare rigtig glad for ham jeg deler dobbeltdyne med ;-)