mandag, september 14, 2009

Starten på en uge...

I morges stod jeg og så ind i en helt ny, ubrugt uge.

Gad vide om den kommer til at bringe nogen overraskelser? Jeg tvivler lidt, for den er rigtig meget skemalagt!

På arbejdsfronten er jeg booket rimeligt meget op. I morgen er "slapperdagen" hvor jeg vist kun har 2 møder, og et par opgaver som jeg er nødt til at få fra hånden der - hvis jeg skal være ovenpå arbejdsmæssigt.

Mine aftner er også godt brugt. I aften står den på forældremøde i Kristians klasse, og selvom jeg helhjertet interesserer mig for min dejlige og kloge yngstesøn, må jeg erkende at entusiasmen for arrangementet mangler lidt. Barn nr. 3, skoleår nr. 7 .... jeg har sq efterhånden hørt det meste. Heldigvis skal jeg følges med Kristians far, og han plejer at være godt selskab.

I morgen skal jeg danse mavedans med dejlige Dorrit og de sjove damer på danseholdet. Det glæder jeg mig til, selvom jeg skal skynde mig hjem fra arbejde ... det starter nemlig kl. 17, og jeg skal jo være klædt om.

Onsdag synger jeg med X-tetten, og for tiden trænger jeg. Med ny jobfunktion og masser af udfordringer til min knold, er det fedt at bruge kroppen og stemmen, og grine og fjolle og pjatte med X-tøserne. Vi synger bl.a. "Så længe jeg lever" i et superfedt arrangement, og en sang, der hedder "Here's that rainy day" - jeg kendte den ikke i forvejen, men den er vokset lige ind i hjernen og hjertet på mig. Og så er der jo "Don't worry, be happy" som vi hygger os vældigt med.

Torsdag skal jeg på afdelingsseminar med mine dejlige kolleger. Heldigvis ser det ud til at vi bliver så få damer der overnatter, at jeg kan kapre et værelse for mig selv ... jeg snorker nemlig, og hvis jeg skal sove sammen med andre ligger jeg helt forkrampet og forsøger at lade være. Med mindre jeg har fået rødvin nok - så SNORKER jeg bare dybt og inderligt.

Fredag er jeg sikkert træt. Så mon ikke jeg kan finde på at afspadsere lidt og få en middagslur? Til aften får jeg nemlig gæster - min mor, samt Andreas og Kristina. Jeg glæder mig! Bruno er ikke hjemme denne weekend, for han skal til Harzen og cykle op ad Brocken (et bjerg) og sove i ske med Carsten og Kim ... hvorfor Brocken pludselig blev omdøbt til Brokeback Mountain :D

Så nu skal jeg til at lure, hvis han hele tiden skal på cykelweekend med drengene --- LOL.

Det bliver en god og fuld uge, og mon ikke jeg trænger til weekend når vi kommer dertil?

Ingen kommentarer: