lørdag, juli 15, 2006

Fin tour-dag!

Jens Voigt vandt dagens etape efter et laaangt udbrud sammen med 5 andre i dag.

Det synes jeg er fedt. Han er nemlig en af mine favorit-ryttere.

Læg mærke til den mand - han er næsten altid glad og optimistisk, fuld af godt humør, og han ANGRIBER og ANGRIBER ... han er en af de ryttere, der skaber løbet. På den fede måde.

Jeg bliver i godt humør af hans schwarzenegger-engelsk, hans store, bredmundede smil og hans glade udstråling, såvel som af hans energi og karisma som rytter.
Han udtaler sig meget kategorisk om doping, og er så meget imod, at man ikke kan forestille sig han nogensinde ville snyde på den måde.

Og så er manden gift og har fire børn... han MÅ ha' meget energi ;o)

Stod jeg og kunne frit vælge at møde en hvilken som helst cykelrytter, så ville Voigt være den første, der faldt mig ind. Omkring 4 sekunder senere ville Tom Boonen og Bobby Julich poppe op .... og så skulle jeg til at vælge ;o)

Men det var en god CSC-dag i dag. Lad os se hvad O'Grady kan byde på i morgen...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejlig og fuldstændig perfekt beskrivelse af Jens Voigt. Det er også sådan, han beskrives i "Overcoming"-filmen om CSC-holdet. Lad os håbe, der er mere energi i ham til dette TdF.

Anonym sagde ...

HELT HELT enig Liselotte !
Især han accent er jeg helt VILD med :-) men selvfølgelig også han superpositive væsen.

Lizelotte sagde ...

Ja - skal jeg være HELT ærlig, så synes jeg, han er temmelig nuttet... ;o)