lørdag, juli 29, 2006

It's all in a days work...

I torsdags var det varmt. Rigtig varmt.
Jeg var vældig omsværmet - men ikke på den rare måde, det var nemlig ham her:
flue
Jeg tilgav ham, for på billedet ser han næsten ud som om han forsøger at hjælpe mig med mit arbejde... :o)

Jeg fik lyst til, som så mange gange før, at tilbringe min frokostpause med en lille tur på Erritsø Bytorv. Vores lokale blomsterbutik, Gardenia, er netop flyttet til nye og større lokaler, og da vi skulle i byen torsdag aften, var intet jo mindre nærliggende end at finde en lille værtindeting derinde.

Udenfor butikken summede humlenumserne glad. Til Ellas orientering var der dog ikke nogen euforiserende lægeurter i nærheden - en gul, glad solsikke kan også gøre det!
solsikke med humlenumse

Butikken præsenterede sig flot - de har fået dobbelt så meget plads, og de mange spændende småting kom fint til sin ret! Jeg forelskede mig lidt i disse kander, som desværre er overbelyste på billedet - i virkeligheden er de sart grønblå.
kander mv

Efter blomsterne kunne jeg lige nå en smut over i Brugsen og købe lidt chokolade til fyren her og hans to store søskende..
ludvig
Han hedder Ludvig, og han er bare dejlig. Ligesom de to største unger, Ellen og William.

Så var frokostpausen slut, og jeg måtte ind til min flue igen...
tilbage på arbejde

Sådan kan en frokostpause jo nemt gå - godt jeg har mulighed for at spises min mad, mens jeg arbejder, så jeg kan nyde den friske luft på en dejlig sommerdag...

2 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

*gg* SELV TAK - og heldigvis kom der ikke nogen mens jeg stod og tog billede af min hånd... ;-)

Anonym sagde ...

Tak for turen Lizelotte - det var en dejlig pause, vi fik lov til at komme med på - selv om der ikke var lægeurter ;-)