onsdag, august 26, 2009

A pain in the neck

Øvs ... jeg har ondt i halsen.

Det startede da jeg kom hjem fra vinsmagning i går aftes ... der krilrede det lidt i halsen og kradsede ... og i morges var det rigtig ømt.

Jeg lavede min sædvanlige "i-bad-og-på-arbejde-så-går-det-nok-over" rutine, men hen på formiddagen valgte jeg at tage hjem til sofa og panodil hot.

Heldigvis har jeg ikke nogen helt vilde udeståender på jobbet, så de savner mig garanteret slet ikke.

Tiden idag har jeg brugt til at:
  • have ondt af mig selv og drikke panodil hot
  • sove lidt
  • se dårligt tv (dr. Phil og Australias next super model kan få en til at længes efter jobbet ret hurtigt)
  • læst Samvirke og Woman ... bizar blanding, jeg ved det ...
  • købt flybillet til NYC til december...!

Jep - jeg udnytter at to af programmørerne holder fri hele december, og hopper på trenden - og så tager jeg over og besøger min dejlige veninde Roberta! Det er alt, alt for længe siden jeg har set hende, og vi skal tøsehygge, snakke og gøre New York City usikker et par dage.

For mange år siden var hun min London-guide, nu skal vi tjekke NYC ud. Jeg glæder mig heeelt vildt!! Bruno har lovet at holde skansen på Fasanvej og hente og bringe mig i Billund.

Og det er bare billigt at flyve lige nu. Jeg valgte ikke at gå HELT billig (rejsetid 31 timer - nej tak), men for 3100 kommer jeg så retur fra Billund via Amsterdam. Det er billigt, synes jeg!

WOOO HOOO! Hvor mange gange skal jeg sove før det bliver december??

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Forhåbentlig lige tilpas mange gange ;-)

Lizelotte sagde ...

Hi hi .. ja mon ikke, Anjoe?