tirsdag, august 11, 2009

Stakkels sønnebarn...

Andreas er styrtet på cykel i morges og har slået sit ansigt ganske slemt - - inkl. en fortand, som er gået løs.

Han er ikke helt så køn som han plejer at være, men jeg fortæller ham at han nok skal blive fin igen.

Det er sjovt som ens mor-instinkter ryger lige op til overfladen når der sker noget for ens unge - jeg var lige ved at tude, da jeg så hans forslåede ansigt. Og han er jo ingen lille unge - han er en voksen mand på 22.

Samtidig er jeg superglad for at der ikke skete noget alvorligt med ham. Det kunne jo være gået grueligt galt, og det er jeg bare taknemlig for at der ikke gjorde.

Puha ... god bedring, søde Andreas....

PS: Har naturligvis sørget for masser af is i fryseren ... det passer godt til en forslået mund... og ændrede aftenens menu til kartoffelMOS.... :-)

1 kommentar: