torsdag, juni 08, 2006

Andreas - 19 år! (nu med billeder)

Så blev han 19, min store dreng.

Han blev ikke helt glemt i festforberedelseskaos - og jeg tror, han har haft en fin nok fødselsdag.

1flag

I dag har jeg fået

  • Købt det sidste ind
  • Givet penge til kogekonen Gerda, så hun kan købe ind
  • Lavet bordplan og bordkort
  • Bagt kager og lagt lagkager sammen
  • masser af andre småting.

1opskrift

Der blev dog heldigvis tid til at morgenhygge lidt om Andreas - jeg tog rundstykker og chokoladesnegl med hjem til ham til morgenmad, og så sad vi lidt der og snakkede...

Bruno kom hjem med 40 stole og en stak borde. De kunne LIGE præcis være i traileren og i Zafiraens bagagerum. Det sidste dug er indkøbt og vasket. Vejrudsigten er tjekket en ekstra gang :o) - Alt i alt har vi styr på det, tror jeg!

1vejret2

Og som jeg siger til dem, der spørger: Det er jo mine VENNER der kommer - ikke en fjendtligt indstillet jury, der søger efter fejl :o)

1kager

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Liselotte
Til lykke med sønnike, ja jeg har lige sendt min 19 årige søn til årsprøve, de bliver godt nok hurtig voksne. Ha en god fødselsdag, jeg tager nu på kursus i København, og herefter flytter jeg i sommerhus, så no comments fra mig det næste lange stykke tid, ha en god sommer.
Lene

Anonym sagde ...

Tillykke med din store dreng !
Det er utroligt som tiden flyver ikke ?