søndag, juni 18, 2006

Endnu en festweekend

Pyha - det er hårdt sådan at fest flere weekender i træk :o)

Denne weekend er gået med firmafest.
Bankdata har fejret sit 40 års jubilæum.

Det foregik i store træk på denne måde:
Megen festivitas fredag - heriblandt brunch med tale af direktøren, og frokost "som i 60'erne".
Lørdag middag skulle vi afsted til København. Der var sat særtog ind fra Fredericia, som også stoppede i Middelfart, Nr. Aaby og Odense. Jeg ved ikke, hvor mange vi var med toget, men det var en stor del af de 650 deltagere, der tog turen på den måde.

I toget var der drikkevarer og chips, og nogen ret sjove fyre kom igennem toget og sang:
sang i toget 1

I hovedstaden blev vi indkvarteret rundt omkring på diverse hoteller. Min afdeling boede i DGI-byen - det var dejlig tæt på banegården. På værelset stod en lille flaske hvidvin og lidt mundgodt, som vi straks indtog på terrassen.

skål på altanen

På værelset ved siden af boede min kollega Kristian og hans kone. Dem skålede vi lidt med.

Nogen ville ud og se byen - vi syntes dog, der var lovlig lidt tid fra 14.30 til 17.30, hvor festen startede - der skulle jo også skiftes til festtøj. Så vi slappede lidt af inden vi skulle over til Cirkusbygningen, hvor festen foregik.

Gåturen fra DGI-byen til Cirkusbygningen foregik i det dejligste vejr. Og sjældent har jeg gået tur i København, og mødt SÅ mange mennesker, jeg kendte ... ;-)
Foran Cirkusbygningen stod lidt i halv seks RIGTIG mange Bankdata-ansatte med deres påhæng... det så lidt vildt ud.

festklædte folk

Her får vi velkomstdrinks. Vi stod i hele forhallen, samt ind i denne cafe, hvor der var skrækkeligt mange "lifesize" heste... vi kunne nu ellers godt have brugt den plads, de stod på.

Selve festen var akkompagneret af showet Wallmans Salonger - det var et fantastisk show!
Efter maden og showet var der dans næsten til den lyse morgen ... jeg havde vældigt trætte tæer i høje sandaler, da vi gik tilbage til DGI-byen ved 3-tiden... EN SKØN FEST, i virkeligt smukke rammer. Jeg har aldrig været i Cirkusbygningen før, og var helt skudt i det helt specielle rum.

Hvordan skal de dog overgå det, når firmaet bliver 50... :o)

Ingen kommentarer: