fredag, juni 09, 2006

Styr på det...

Vi har SÅ meget styr på det!

Sådan startede dagen ellers ikke. Vi skulle hente teltene på Bankdata - der kan vi leje telte meget billigt, det er vores personaleforening, der stiller det til rådighed. En superfin service.
Desværre var de to kolleger, som ved mest om sagerne, ikke på arbejde i dag ... så først fulgte en nervepirrende seance, hvor vi forsøgte at finde ud af:
  • hvor teltene egentlig var
  • hvad for nogen stænger der hørte til hvilket telt
  • meningen med livet i øvrigt.

Vi endte med at drage af med bil og trailer fyldt med telte. Og da vi fik sat dem op, viste det sig at være de rigtige.

Ud over telte, borde og stole, har vi også sat karaokemaskinen op - og testet den :o) ...Vi har gjort rent og jeg har lavet suppe til natmad.

Nu kan vi ikke finde på mere at gøre i dag - så nu slapper vi af, og afventer i morgen ;-)

Her er dagen i billeder.

1telt sættes op

Første telt er oppe.

1kan det være der

Gys - teltet kan NÆSTEN ikke være der - mellem huset og hækken! Går det mon?

1festsal tager form

Joh - det gik! Begge telte er oppe, men mangler sider. Man kan se festsalen nu - jeg viser billeder af det HELT færdige telt i morgen :o)

Med teltene vel oppe, fortjente vi en kage til kaffen. UHM - der er meget der frister i sådan en bagerbutik...

1bagervindue

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

aii - da jeg scrollede ned over billederne troede jeg først at det var kager DU havde bagt til din fest - haha, jeg blev lige pænt imponeret :)

Anonym sagde ...

Og sikke solen skinner! Hav en rigtig god dag.

Lizelotte sagde ...

Hehe - acq, helt så flotte bliver mine kager nok ikke .... selvom der bli'r noget flødeskum og noget på lagkagerne ... men smagen garanterer jeg for ;-)

Tak Helle ;-) jeg glæder mig helt vildt.

Anonym sagde ...

Du får bare SÅ GOD en fest!
God fornøjelse!!!