mandag, juni 05, 2006

Festklar - næsten

Vi har været flittige i pinsen.

Næste lørdag kommer det store rykind - jeg fejrer min runde fødseldag med telt i haven osv.
Vejret er bestilt ved dmi:
1vejret

Jeg er sikker på, at Michala har gjort sin indflydelse ved TV2-vejret gældende!

Vi forvandler den store terrasse til festsal med et telt - og så gi'r vi den gas... :o) Nu ved vi, at vinen er god!

Haven er lige løbet over engang, og præsenterer sig pænt - kom med mig på havevandring:

1have1

1have2

1have3

1have4

1have5

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så fint og trimmet, jeres have tager sig ud Lizelotte :-)

Og din pæon er lige på spring, et par dage mere så kan den plukkes og tørres, hvid du nænner det ;-)

Lizelotte sagde ...

Ella, det kan jeg sagtens nænne, for jeg har mange!

Så det skal prøves.

Ja - vi er ikke havemennesker, så vi har en nem have - der dog alligevel nogen gange ser noget forpjusket ud, fordi vi ikke tager os af den... :o)

Anonym sagde ...

Sikken vejrudsigt du har til din fødselsdagsfest, Lizelotte. HERLIGT. Det er måske, fordi min kære mor også har fødselsdag den dag :-)
Held og lykke.

Lizelotte sagde ...

Din mor, Conny - og min svoger ;-) Samt en af mine kolleger også ...

De må ha' været rare i år!