søndag, november 05, 2006

Blogpause?

Der er mange, der holder blogpause.

Det har jeg egentlig også gjort. Lysten til at ytre mig, og tiden, har været minimal. Energien i den overskudstid, jeg har haft, har mest været til at smide mig i sofaen og stene ud - der er nu ikke noget som at flette ben i sofaen under et vattæppe og sludre med ham, jeg holder af, til at lade flade batterier op.

Ungerne har været ind og ud af huset. Min smukke datter kom uigenkendelig hjem i tirsdags, da hun havde været til rollespil i Børkop.

P1010651

Den sorte farve var militær sløringsfarve - det tog et par dage, inden det var væk.

Jeg synes nu, hun er kønnere uden... :-)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Godt du er tilbage, har savnet at læse hos dig, men jeg kender godt følelsen af at overskudstiden skal bruges på noget mere nært. :-)

Lizelotte sagde ...

Tak Lene, det er jo lidt rart at være savnet.
Min mor har også efterlyst blogindlæg, samt min gamle veninde Lene, som læser med her... :-)

Kan du forresten ikke sende mig din emailadresse - den var rar at ha' ...