mandag, november 13, 2006

Min naturlige livsenergi

Inde hos Susling så jeg en test, hvor man kunne finde ud af, hvilken filosof, man er.
Det var kedeligt - jeg var nemlig også Heidegger... Så jeg tjekkede i stedet ud, hvad min livsenergi er... resultatet kommer her:

You are a Dynamic Supportive: Charismatic, warmhearted, sincere, reliable, humorous, compassionate, strong yet gentle -- all these words describe Dynamic Supportives. The Dynamic Supportive energy is typified in therapists, doctors, conciliators, clergy, teachers, and communicators. Dynamic Supportives are independent, intuitive, and good at bringing people together, sometimes serving as bridges between Dynamics and Adaptives.

...nu uden html mv, da den blev så bred, at den fuckede med min sidebar...

Min type passer jo faktisk ret godt til det jeg laver - som bindeled mellem bankfolk og IT-folk, har jeg brug for at bygge bro nogen gange...

Ingen kommentarer: