søndag, november 12, 2006

Fredagsnydning for mor og datter

Jeg er ellers ikke særligt vild med at komme i storcentret.

Først skal jeg parkere, og så skal jeg albue mig gennem tonsvis af mennesker, mens jeg gør mig umage for ikke at komme til at skubbe til nogen af de stakkels små børn, som ikke har samme overblik, som jeg selv har med min højde på omkring 173 cm.

Men engang imellem er det hyggeligt - faktisk er det næsten altid hyggeligt, når det er i følgeskab med Bodil.

I fredags besluttede vi os spontant til en osetur i Kolding Storcenter - der var nogen småting, vi manglede i Panduro Hobby. Og så ku' vi jo lige så godt...

Der blev oset godt igennem! Der blev også gået til den i prøverummet - og hvor er det IRRITERENDE, når ens mor tager billeder op over kanten... hahaha...!

P1010656

Jeg købte det her tørklæde ... det var mere, end jeg kunne modstå. Det vil stå perfekt til min sorte habitjakke, når jeg skal være pæn - og lige ødelægge det pæne lidt på den fede måde.

P1010663

Det var ellers vildt, der inde i New Yorker - der var så mange, at vi måtte stå i kø for at Bodil kunne komme i prøverummet. Men generelt var det mødre (på min alder) med deres døtre (Bodils alder og opefter), så vi kunne stå og smile lidt til hinanden. Tøjet var ihvertfald ikke lige mig, bortset altså fra det tørklæde :-)

Vi blev temmelig lækkersultne. Så Bodil fik en stor is, og jeg fik mig en gang æblekage og kaffe.
Jeg fik også lov til at prøve Bodils nissehue.

P1010658

P1010660

I Pandure fik vi købt decoupage-maling, for Bodil har lovet at om-decoupere alle mine æsker, i mere tidssvarende farver. Sikke en luksus, at hun bare lige kan lave dem om engang imellem. Billeder følger!

Det var egentlig meningen, at vi skulle købe ind til aftensmad, men 17.30 ringede Bruno og foreslog, at vi bare bestilte pizza. Han havde været ude at cykle mtb med nogen fra klubben, og var tydeligvis ikke lige i humør til at lave mad ... så sådan blev det - ikke den værste slut på fredagsnydningen at guffe løs af pizza, som jeg ikke selv har haft bøvl med at lave....

8 kommentarer:

Lene sagde ...

I er da et par kønne nisser :-)
Sådan en mor/datter tur tror jeg også snart vi skal have.

Lizelotte sagde ...

Lene, det kan varmt anbefales :o)

Anonym sagde ...

Lyder hyggeligt med jeres mor-datter dag! New Yorker var også en af mine foretrukne butikker, men køber bare ikke noget derfra mere, selv om jeg stadig synes at stilen er fed!

Lizelotte sagde ...

Det er okay. Jeg synes bare meget af tøjet er sådan lidt teeny-poppet - med småbitte toppe og glitter - det er ikke lige mig. MEN til gengæld ÆLSKER Bodil det!

Men fede accessories ... kæder og tørklæder og i den dur..

Det er sjovt, Christina - du må ha' fat i din mor og tage en tur ned i Silkeborg - de har en fed gågade. Ellers må du komme herover - så ta'r vi en "ond stedmor / steddatter" tur!

Anonym sagde ...

Lotte, har også tænkt på at få en mor og datter dag med min mor, men det må blive efter denne tid :) Håber på det nye år, hvor nye tider venter os alle! Men ja, vi kan også ha os en dag sammen :) Bodil kan også komnme med, hvis hun har lyst.

susling sagde ...

Sikke nogle helt ubeskriveligt smukke øjne den mor har!

PS. Gang i gaden på den diskrete måden....det også lige mig....sejt tørklæde, der.....:-)

Lizelotte sagde ...

Tak susling :-) havde ellers overvejet at poste billedet under "den imperfekte blogger" - jeg ser ud som om det er noget HELT andet end kaffe, jeg har tyllet ... :-)

susling sagde ...

Jamen det er jo det jeg siger: Gang i gaden!Gaba gaba hei......:-)