onsdag, marts 28, 2007

Tilbage til firserne...

Lige for tiden snurrer en gammel ELO-cd i min bil-afspiller.

Det betyder, at jeg i tide og utide rykkes tilbage i tiden til de dage, hvor gulerodsbukserne var højeste mode, og hårgeleen lige var blevet opfundet.

Det betyder også, at jeg kommer frem til bestemmelsessteder ganske hæs, fordi jeg har skrålet med på "Sweet talkin' woman" og andre klassikere. Jeff Lynne og jeg passer nemlig rigtig fint sammen - ihvertfald i højeste gear og fuldregister.

Musikken bringer mine sidste folkeskoleår og de første gymnasieår tilbage. Det er både sødt og bittert.

Men musikken - den holder, ihvertfald i mine ører.

Hør selv Telephone Line eller Twilight - det er guf for en gammel firsertøs som mig ...

3 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Uha - sidder lige og hører Twilight og så vælter minderne fra gymnasietiden frem. Hold da helt op - tak for det :-)

Hilsen
Mette

Anonym sagde ...

Jeg var mere til Genesis og Supertramp dengang, men jow - ELO vækker også minder, kan jeg mærke :-)

Lizelotte sagde ...

Velbekomme, Mette...

Helle, jeg var OGSÅ til Genesis og Supertramp ... og Police og Adam and the Ants og ..... hvad kan jeg sige - jeg har altid været en musik-freak... ;-)