tirsdag, juli 24, 2007

Allerede ferietrængende??

For første gang i mange år kom jeg på arbejde efter min ferie - og kunne rent faktisk huske mit password!

Ellers plejer jeg

1) møde tidligt, så jeg rigtig kan få ryddet op i mails mv. inden de andre kommer
2) opdage, at jeg har glemt mit password
3) sidde med hånden under kinden og vente på, at dem, der skal give mig nyt password møder på arbejde....

Men i år kunne jeg huske det!

Jeg må ikke ha' slappet nok af - jeg trænger nok til ferie??

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det gør du garanteret! Skynd dig at smutte hjem igen Liselotte. Dynen er stadig varm :-D

Anonym sagde ...

Jeg tror det er fordi du faktisk er rigtig glad for dit nye arbejde og har kunnet slappe saa godt af paa din ferie at du ikke har vaeret noedt til at glemme dit password :-)

Lizelotte sagde ...

Anita, gid jeg kunne :-)

Susan ... hovsa, du må da vist være i DK for tiden!! Vink hvis du kommer forbi Erritsø hvor jeg sidder og knokler!

...og så er det vist nu at jeg må fortælle at jeg ca. en uge inden ferien ændrede mit password fordi det var udløbet. Jeg gjorde det en morgen, hvor maskinen kom og krævede det, og så gik jeg til et møde, som varede en times tid.
Da jeg kom retur fra møde, havde jeg glemt mit NYE password ... og måtte igennem en masse bøvl fordi der gik kage i det, da det skulle genoprettes ... måske har min gode hukommelse også noget med det at gøre :-)

Anonym sagde ...

Jeg skal nok vinke naar jeg kommer forbi :-) Jeg er stadig i Californien og skal nok proeve at saette en krog i vores gode vejr naar jeg tager mod oest.

Lizelotte sagde ...

OK Susan - enten står du tidligt op eller går sent i seng ... :-)

Men gør lige det med vejret - det kunne vi ihvertfald godt bruge her!!