søndag, juli 29, 2007

Og vi afbryder sønnetilbedelsen....

...med et lille indlæg om et rejselystent bonusbarn.

Brunos datter, Christina, tilbringer pt. 4½ uge i Kina (!!!) sammen med sin veninde, Cathrine.

Cathrine og Christina har kendt hinanden siden de som ret små mødtes i skolen her i Fredericia. De har delt tykt og tyndt, og i en periode boede de også sammen i Odense - mens Cathrine gik på gymnasiet (som hun i øvrigt tog med 3 højniveaufag og høje karakterer)og Christina tog en også ret flot HF-eksamen.

Nu er de to seje bananer futtet af til Kina. At de skal klare sig helt selv - selvom de ikke er voldsomt gamle (midt i tyverne) og oven i døve - er ikke nogen hindring. Tjah. De forstår jo sådan set også lige så meget kinesisk som vi andre gør.

Christinas blog kan man følge med i turen - det er ikke så lidt, de to tøser får flakket rundt.

Hjemme sidder så deres kærester og glæder sig til at få dem tilbage igen :-)

Jeg glæder mig til at se billeder og høre "live" beretning fra Christina fra turen!

10 kommentarer:

Helle sagde ...

Hvor ville jeg gerne ha været med dem. Om ikke så lang tid (3-4 år), tager vi turen til Kina, det Kina, som har skænket os de dejligste tøser. Vi glæder os til gensynet !

Lizelotte sagde ...

Hej Helle, og velkommen her ... dig har jeg vist ikke hørt fra før?
Jeg kan godt forstå, at I har særlige bånd til Kina, med adoptivdøtre derfra! Men jeg kan ikke linke til din blog - for din profil er ikke tilgængelig... :-(

Anonym sagde ...

Lyder til at der venter mængder af spændende oplevelser til dem derude :)

Helle sagde ...

Hej igen Lizelotte. Jow da, jeg har været her før, men det er ved at være længe siden.
profilen skulle være ok nu.

Anonym sagde ...

Hej Lotte;-)

Ja Christina er skam savnet..
Kan oplyse de er ude på en 3 dags Sejle tur nu, Og er i land imorgen Tirsdag.
Så jeg håber jeg høre lidt fra min christina imorgen..
Der er osse 9 dage tilbage til jeg skal stå i lufthavmn og tag imod, de rejsne...

Hils resten af familen;-)
Knus fra Roskilde

Lizelotte sagde ...

Hej Mette!
Nåh dit lille pus ... du har nedtællingen i gang :-)

I må ikke lade det vare alt for længe inden I kommer forbi. Jeg er desværre ikke hjemme når I kommer og skal låne mazda'en ... der smutter jeg jo lige til Rom med min mor og storesøs...

Jeg skal nok hilse..
Knus fra "BonusSvigermor".

Stella Dallas sagde ...

Nej hvor er det sjovt. Christina kender jeg jo udmærket godt, og Cathrine lige så. Havde også studset en hel del over hvem din bonusdatter nu var - havde regnet med hun var sådan en 14 stykker, så jeg kunne ikke komme på hvem hun var. Men Christina, ja. Hun lurer jo også lidt med på min blog, så nu må jeg vist hellere hoppe videre til hendes ditto.

Lizelotte sagde ...

Mette, jeg havde faktisk tænkt på, at I måske vidste hvem hinanden var. Men at det var lidt flabet at gå ud fra "de er døve og ca. samme alder, så kender de nok hinanden".

Ja hop du over og læs lidt ... :-)

Stella Dallas sagde ...

Men ikke desto mindre er det sandt :-) Du må lige hilse hende, hehe. Det er noget avanceret namedropping på kinesiske byer derovre. Slet ikke misundelig. Hmm..

Lizelotte sagde ...

Hun er simpelthen en globetrotter, Mette. Jeg skal nok hilse, når jeg ser hende igen! På mit babytegnsprog ;-)