fredag, juli 27, 2007

Hej igen, verden!

Hvis I undrer jeg over min tavshed på bloggen, er det fordi jeg lige har været "unplugged" et par dage.

Onsdag aften var jeg vældig træt. Ondt i hovedet. Flad som en pandekage, kort sagt.
Jeg slog det hen - det er "den tid på måneden", og så plejer en god nats søvn at hjælpe.

Jeg vågnede dog torsdag morgen med en voldsom hovedpine, og en mave der kørte.
Så torsdag gik nærmest i en tåge for mig. Jeg sov. Vågnede og vaklede ud for at kaste op. Konstaterede at mavesyre er grønt. Vaklede i seng igen. Sov. Vågnede fordi hovedet gjorde ondt. Sov igen. Kastede op.

...faktisk virkede Mikael Rasmussens afgang fra TdF som en mindre sag, sammenlignet med min elendighed.

Omkring kl. halv otte i går aftes vågnede jeg og kunne ikke helt finde ud af hvad tid på døgnet det var. Jeg vaklede ud på toilettet, kastede op - - og derfra var det ligesom om det lige så stille gik fremad. Hovedpinen lettede. Kvalmen svandt.

Kl. 11 i går aftes tog jeg en lille tør bolle, og drak en dåsecola. Det var nu også rigeligt.

I dag er jeg nogenlunde tilbage i de levendes land - kraftesløs som et spædbarn og træt som et alderdomshjem, men hovedpinen og kvalmen er væk, og jeg kan spise lidt igen.

Der er nu ikke noget bedre end at være næsten rask igen - når man har været syg!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det grønne er ikke mavesyre, men galde, og den kommer kun når der er fuld skrue (og lidt til) på vridemaskinen. Så er det ikke sjovt længere...... Du har vel ikke fået en kylling med salmonella? ;-)

Godt at du er ved at komme til kræfter igen.

Anonym sagde ...

Sikke en omgang, din stakkel! Godt du er ovre, selvom du vel stadig er svag.

Lizelotte sagde ...

Johnnie, godt at høre fra dig ... ja, det er jo nok bare galde ... og jeg kan love dig for, at så gal plejer jeg ikke at være ;-)

Acq tak ... regner med at være ok igen i morgen - der venter et vagtskifte på Gråsten Slot jeg er nødt til at se, samt en 40 års fødselsdag... :-)

Anonym sagde ...

Oh det er skrækkeligt sådan noget! Gudskelov er det yderst sjældent, jeg har den slags dårligdomme. Sidst jeg husker, var på en tur til London, hvor jeg var syg en hel nat. Men der mistænker jeg en pizzaslice!!!

Anonym sagde ...

Din stakkel. Forhåbentlig er du ved at være på toppen igen efter den omgang du var igennem og blev kvik nok til vagtskiftet og fødselsdagen.