lørdag, oktober 27, 2007

Meep meep!!

...jeg føler mig lidt som Roadrunner - kan I huske ham? Den skøre fugl, der hele tiden undslipper Grimm E. Ulv (eller Wyle E. Coyote, som han hedder på engelsk).

Han hedder vist Hjulben på dansk ... og sådan en uge har det været i denne ende.

Travlt på arbejde - travlt i fritiden.

Vi nåede dog forbi danseskolen, og kunne konstatere, at vi STADIG ikke er klar til DM i Jive. Til gengæld er vi halv-hårde til Engelsk Vals - yeah!

Fredag havde jeg pigerne (eller ihvertfald 4 ud af de 8, som vi er) fra afdelingen herude, det var hyggeligt. Jeg nåede lige hjem, så jeg kunne gøre klar til de kom - var til møde i Grenå fra kl. 9 til middag.

Det gode ved mødet var, at jeg fik indhentet mit søvnunderskud. Elis kørte nemlig - og jeg sooooov hele vejen derop (vågnede i Tirstrup). På hjemvejen var jeg overbevist om, at jeg ikke kunne sove - men det var så kedeligt (havde glemt strikketøj og bog) at jeg alligevel faldt i søvn lige nord for Århus - og vågnede veludhvilet lige inden frakørslen ved Snoghøj.....

SNORK - 3 timers ekstra søvn, vil jeg skyde på, lige ind på kontoen, som i denne uge har været en godt optrukken kassekredit.

I dag har Bruno afholdt vintercup-prøveløb. Bodil og jeg har været ude og shoppe tøj til hende. Hvad angår vintercup, havde jeg egentlig besluttet, at jeg ikke skulle køre i år. Men så fik jeg et tilbud, jeg ikke kunne modstå - Brunos makker er bakket ud, og han foreslog, at vi kunne køre mix.

Det skal prøves - men jeg betingede, at jeg slap for december-afdelingen, som falder dagen efter Bankdatas julefrokost....

På mandag forestår en hård opgave. Sammen med resten af vinklubbens bestyrelse skal jeg smage en HEL masse vine - vi skal udvælge vine til den vingave, Bankdata giver sine medarbejdere. Omkring 100 vine - så der skal spyttes ud undervejs......

Det bliver spændende! Jeg krydser fingre for Lene, som også byder ind med nogle gode vine.

Ingen kommentarer: