onsdag, februar 04, 2009

Ferie fra 16 til 8

Whoa ... stop ... jeg vil af!

Jeg synes det går lidt hurtigt lige nu ... dagene fiser forbi og er fyldt med alverdens ting.

Jeg sidder og tænker ... hvad var det jeg lavede mandag?? og det virker som om det var enormt længe siden.

Idag har været kompakt ... hjem fra arbejde, ud at handle, lave mad sammen med Bruno, spise-spise-spise, afsted til X-tetten-aften ... og nu er den dag nærmest gået.

I morgen bliver ikke meget bedre, for der skal vi til skolefest med Kristian ... pyha.

Men fredag... fredag siger jeg dig ... så skal ungerne med deres far på skiferie en hel uge. Altså, jeg elsker mine børn, men det er altså også dejligt at have børne-fri ... ferie hver dag fra 16 til 8, plejer vi at kalde det.

Vi trænger til noget alene-tid, og noget af tiden skal bruges til at planlægge. Vi har tanker om at tage afsted i Bededagene ... til Rom, Barcelona, Valencia ... et eller andet lækkert storby-sted ...

Når jeg husker hvor skøn en tur vi havde til Paris i foråret, får jeg kriller i maven, bare af at tænke på næste tur. Uhm.

2 kommentarer:

Mona sagde ...

Jeg tror altså alle kan forstå, at lige meget hvor højt man elsker sine unger, er det godt også at have noget voksentid ind imellem.

Og Rom, Barcelona ... jeg stiger lige med ombord på drømmen ...

Hanne sagde ...

Der er ikke noget som at arrangere en dejlig kærestetur. Nyd det!