søndag, januar 20, 2008

Hvor har jeg savnet det!

Engang inden jul forsvandt laderen til mit digitalkamera på mystisk vis! Jeg har ledt over alt, og spurgt alle de steder, jeg kunne tænkes at have glemt den. Jeg har ærgret mig og spekuleret mig helt skæv i hovedet over hvor pokker den kunne være.

Min forsvundne lader har betydet, at jeg ikke har fået taget ret mange billeder hen over jul og nytår- jeg fik lige foreviget juletræet, og det var det... så lyste batterilampen neonrødt.

P1040354

I går var vi en tur i Kolding, og i en butik med det vældigt yndige navn "Bingo Foto", fik jeg så købt mig en ny lader - i erkendelse af, at jeg nok ikke finder den gamle (så nu dukker den nok op indenfor den næste uge) - og nu kan jeg tage billeder igen. Dejligt!!

Så nu kommer der lidt flere billeder på bloggen igen. Her er f.eks. de langskaftede strømper, jeg er igang med at strikke på bestilling fra mit datterbarn.

P1040356

Den er blevet dobbelt så lang siden billedet blev taget...

1 kommentar:

puk2 sagde ...

Hvor er det træ flot. Heldigt, du fik det taget, inden laderen forsvandt ud af syne...