søndag, december 21, 2008

Juleglad - eller nærmest lykkelig

Min mave er fuld af glade julebobler.

Og jeg har ikke engang drukket den flaske Bruschetta jeg fik i julegave af Bankdata.

Jeg er bare så åndssvagt glad - og så tæt på at være lykkelig, som man kan blive, når man er en kynisk voksen chica som mig ... (og det er pænt lykkelig, hvis du vil vide det).

Hvorfor? Spørger du måske. Well, der er nok at vælge imellem.

1) Alle mine unger er samlet under mit tag.
2) Vi skal hygge og have mini-jul i aften.
3) Jeg har været i Aalborg igår, og fik sagt glædelig jul til min mor.
4) Jeg er lige der, hvor jeg allerhelst vil være - sammen med dem, jeg allerhelst ville være sammen med.
5) Jeg føler mig endelig helt ovenpå fysisk igen

...og sådan kunne jeg godt blive ved.

Men allermest, så har jeg bare fred i sjælen og i hjertet. Lige nu er jeg lykkelig. Føler mig elsket. Min verden balancerer perfekt lige nu.

Jeg har tænkt mig at nyde hvert sekund af det.

4 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Skønt at høre, så blir livet ikke dejligere... Og godt at du er ved at være frisk igen, nu tror jeg desværre jeg har raget et eller andet krillerhoste-øm-i-kroppen-skidt til mig. Jeg glæder mig også stort til juleaften, hvor mine 4 dejlige unger er samlet, min søster og svoger, min dejlige Stationsforstander, min exmand og mine forældre... :0)

Anonym sagde ...

Nyd det, nyd det... det lyder skøøøønt. :-)

Lizelotte sagde ...

Girls, det er godt .... ønsker jer tilsvarende lykkebobler i anledning af højtiden... :)

Lene sagde ...

glæden smitter :-) det er dejligt at læse om :-)