lørdag, december 13, 2008

Træt livsnyder

Puha jeg er træt.

Vågnede ved 4 tiden i morges, og havde ondt i ansigtet. Det tog et par timer at falde i søvn igen (og et par Idotyl'er), og selvfølgelig kunne jeg ikke sove længe i morges.

Så det bliver ikke sent i aften, det garanterer jeg.

Vi har fået indhentet en del af det forsømte i dag, Bruno og jeg - efter en formiddagstur til Ikea (vi bliver ved med at slæbe møbler hjem...) var vi nede i byen og fik ordnet størstedelen af vores gaver. Det var dejligt!

I morgen får vi stort set ordnet resten - butikkerne har åbent hele dagen.

Lige nu camperer jeg i en lænestol - fra køkkenet kommer liflige dufte! Vi har nemlig en "logerende" for tiden. En veninde, som er ved at blive skilt, gør brug af vores gæsteværelse, og i aften har hun tilbudt at kokkerere. Det dufter indisk-inspireret, og er der noget, jeg er vild med, er det indisk mad. Nam nam! Og så helt uden arbejde fra min side...

I dag har jeg været glad for, at nogen har opfundet DÆKSTIFTEN - den er min ven! Jeg har nemlig fået et smukt blåt øje, men med lidt concealer ligner jeg knap så meget en stakkels voldsramt hustru. Hvis man ikke kender mig, kan man jo godt overse, at min næse er dobbelt bredde og mine kinder en del større end de plejer at være :(

Jeg ser IKKE frem til at komme på arbejde mandag - - det kommer sq til at kræve et større forberedende makeup-arbejde end normalt (en streg eyeliner og lidt mascara).

Ingen kommentarer: