lørdag, september 16, 2006

Han kommer hjem i morgen formiddag...

...jeg tror jeg stikker af med ham...


Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song

Come away with me on a bus
Come away with me where they can't tempt us
With their lies

I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows
knee kigh
So won't you try to come

Come away with me and we'll kiss
On a mountain top
Come away with me
And I'll never stop loving you

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me

3 kommentarer:

Lommen sagde ...

Åh-åh... Tror da liiige, du er en farlig kvinde i morgen, du! !-) *Finder notesblokken frem* Måske jeg her ku' få en go' idé eller to til næste del af føljetonen om den fatale kvinde..? *Nudge, nudge* Nu rammer dine plagerier dig selv, fru Livsnyder! !-D

Lommen alias Pernille

Lizelotte sagde ...

Pernille/Lomme - Jeg er virkelig farlig - især for min mand - som jeg ikke har set siden forrige tirsdag ... vi snakker TOLV DAGE her ... og vi er jo næsten nyforelskede ;-)

Og så så jeg en film, hvor de spillede denne her sang i, igår aftes ... og kom til at tænke på at jeg da godt kunne tænke mig at bortføre min elskede.

Og det album med Norah Jones .. det er jo bare for lækkert...

Lizelotte sagde ...

Haha, Therese, sikke et billede...
jeg har fået "jeg savner dig" sms'er i stakkevis de seneste dage, så mon ikke det ville være rigtigt at sige at vi er over hinanden.

Det bliver RIGTIG dejligt. Han er jo min bedste squash-buddy-ven og mit sovedyr. Og rigtig mange andre ting. :-)