fredag, januar 05, 2007

En dejlig quind...

Jeg har mødt en dejlig quind.

Et par gange, har jeg efterhånden mødt hende, og vi svinger rigtig godt. Det er jeg rigtig glad for - hun er nemlig kæreste med Carsten Bedsteven. Bedre kendt som "Onkel C".

Min første kontakt med Else, som hun hedder, var i telefonen. Vi havde godtnok hørt noget om en sød en, der hed Else, og noget med nogen dates - og så var hun pludselig i telefonen!
Carsten var nemlig syg og var kommet på hospitalet, og det skulle vi vide.

Mens Carsten var syg (heldigvis er han frisk igen) snakkede vi sammen en del gange, hvor vi fik status på, hvordan det gik. Vi fik godtnok også snakket om alt muligt andet mellem himmel og jord. Faktisk tog sådan et statuskald nogen gange en times tid.

Før jul mødte vi også Else "live" - og her nytårsdag besøgte hende og Carsten os også.

Mit førstehåndsindtryk holder bare 100 - og vi har rigtig meget at snakke om. Jeg glæder mig allerede til at være sammen med de to sjove og dejlige mennesker igen! Og jeg krydser fingre for, at de to holder "evigt" ;-)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

hvor er det godt at I svinger sammen. jeg har hørt om venner hvor ægtefællerne slet ikke kan sammen.

Lizelotte sagde ...

Lene, så har det med at gå ud over venskabet - og det ville være ærgrerligt!