fredag, januar 19, 2007

Fredelig fredag...

Selvom man har et job, man godt kan lide, er det dejligt, når det er fredag...

I denne weekend når jeg nu heller ikke at komme til at savne jobbet, for jeg skal lige en tur derned og teste noget, som jeg får sat i gang søndag. FORHÅBENTLIG varer det lige ½ time, så jeg kan skynde mig at køre hjemad, og snuppe en pose rundstykker med på vejen ... så er jeg hjemme inden resten af huset (undtagen Bruno) er oppe...

Har været en tur ude at spinne i eftermiddag, og det var HÅRDT. Bagefter - efter brusebadet - var jeg nødt til at se mig i et spejl, for at rede mit hår: EEEK - jeg lignede noget, man forskrækker børn med! Rød i hovedet, og med blodsprængte øjne! Det sidste kommer, når jeg sveder meget, og sveden løber ind i øjnene på mig - slemt ser det ud, men det går væk i løbet af et par timer.

Nu har jeg spist aftensmad, og freden sænker sig. Andreas er kørt på arbejde, og Kristina sidder på hans værelse og skriver en dansk stil. Hun skal være her hele weekenden - det er med at få mest muligt ud af det, når nu de ikke møder "forskudt" (Kristina i skole om dagen, Andreas på job om aftenen).

Kristian spiller, og Bodil stener vist med TV på sin seng.

Om lidt rammer mine rygstykker sofaen. En flaske vin bliver åbnet, og min mand og jeg skal flette ben, mens vi enten snakker eller ser tv.... det er fredag ....

2 kommentarer:

Lene sagde ...

god weekend, det lyder da voldsomt med de øjne ;-)

Lizelotte sagde ...

Lene, jeg ligner også en vanvittig :-)