onsdag, november 26, 2008

Er det ikke lidt tidligt??

Kan det være rigtigt, at jeg allerede nu er ramt af juletravlhed??

Tjoh... på torsdag afholder vi et Advendtsblomsterbindingsarrangement på Bankdata. Det vil sige - det er Bankdatas Personaleforening, der officielt afholder det, men en kollega, Susanne, og jeg selv, arrangerer det - fordi dem, der arrangerede det egentlig ikke var vildt engagerede, og vi var alligevel aldrig med. Vi har i store træk styr på det, synes vi.

Så er der vinklubben - hvor jeg sidder i bestyrelsen.
Lige nu har vi et opslag oppe, hvor alle kolleger kan købe lækker chokolade og marcipan. Det kommer ned på fredag, og så skal chokoladerne bestilles ved leverandørerne.

Mandag sætter jeg et opslag op med julevin. Igen er der åbent for alle kolleger, og der er rødvin, portvin, champagne og andre lækkerier på opslaget.

Hen på ugen kommer chokoladerne med posten, og så skal de udleveres. Det skal vinene fra novembers salg også - de står og venter i vores forsendelse.

Så er der også lige en julevinsmagning, der skal være klar. Vi skal have vin, chokolade og kransekage, og der skal laves en quiz og 117 små detaljer skal afklares. Godt vi er en hel bestyrelse, der arbejder på det.

På et tidspunkt skal julevinene også bestilles og udleveres til medlemmerne. Så der er nok at se til med jul i vinklubben...

Ind imellem det er der julefrokoster, julegaver og en julekoncert, som X-tetten skal synge i Middelfart kirke.

Men jeg tager en ting af gangen - - og så uddelegerer jeg, hvis det bliver for voldsomt. Så mon ikke det går.

Og jeg glæder mig helt vildt til at julelysene bliver tændt i Fredericia i denne weekend. Og til at pynte mit dejlige hus med julepynt, for første gang.

Ingen kommentarer: