søndag, november 30, 2008

Bring it on!

Hurra - Bodil starter på Egumvejens Skole på tirsdag. Det var lige, hvad vi håbede på.

Her har vi nydt weekenden intensivt. Gjort rent, været huslige - og købt ind til diverse julebag og advendtskalenderpakker.

Jeg har fået bagt brunkager idag, og vi har fået hængt lys op på karnappen ... billede følger snarest.




Og nu er weekenden pludselig næsten forbi. Mærkeligt.

Næste uge byder på lidt af hvert - en generalprøve på vores julekoncert i Middelfart kirke, en julefrokost lørdag aften, hvor vi holder en lille intim fest ... ja, det vil sige, os 300 Bankdata-ansatte, som har meldt sig til julefrokosten. Vi skal på Hotel Munkebjerg ved Vejle, og som optakt skal min veninde Lene og jeg mødes og hygge lidt - og hvem ved? måske have en lille godnat-øl inde i byen, når vi kommer så langt. Hvis vi ikke er for trætte eller for fulde :o)

Søndag - - skal jeg ikke en sk... ... måske hygge lidt med ungerne. Men nu foregriber jeg begivenhedernes gang.

Jeg er klar - så kan ugen bare komme an.


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvornår holder I julekoncert i Middelfart kirke??

(PS - Super for Bodil. Pøj, pøj).

Lizelotte sagde ...

Helle, det er den 9. december, sammen med 3-4 andre kor. Men vi synger så også generalprøve, bare os, i kirken torsdag den 2. .... og du bliver ikke smidt ud hvis du kommer og lurer lidt :)