fredag, november 14, 2008

Nydning med ømme baller

Tænk at man kan opleve så stor grad af nydning med ømme baller som jeg gør lige nu :)

Situationen er en konsekvens af følgende fakta:
  • Det er fredag aften, maden simrer på komfuret og foran venter en lang dejlig weekend...
  • Jeg var ude og styrketræne igår, og den fik ikke for lidt i benmaskinen
  • Har været ude og spise en hyggelig projekt-frokost med de andre fra projektet - inkl. en velfortjent hvedeøl
  • Og så løb jeg lige 40 min. på volden

Nu sidder jeg, træt og nyvasket, i et par behageligt løstsiddende jeans, og nyder fornemmelsen af trætte ømme ben og det gode selskab (Bruno og Lasse sludrer i sofaen). Maden dufter godt og er færdig om ½ times tid.

Jeg har en film liggende, som jeg har lånt af en sød kollega. Det er Charlie Wilsons War, som jeg godt kan huske, at jeg tænkte at jeg godt ville se, da den kom, men som jeg aldrig fik set. Kollegaen har refereret til den et par gange - han har den på dvd, og tilbød mig at låne den. Det kan vist ikke gå helt galt, taget i betragtning at manden har humor, og at Tom Hanks spiller hovedrollen :)

Weekenden byder på lidt arbejde i huset. Vi vil godt ha' lavet vores kældertrappe færdig. Vi mangler at skifte de rundslidte, fald-indbydende trin ud med nye trin. Vi skal også ha' malet et par vindueslister og hængt persienner op - og i samme ombæring undskylder jeg overfor eventuelle beboere på Falkevej, som har kunnet få traumer om morgenen, når jeg har rodet rundt efter dagens påklædning i oplyst soveværelse uden persienner ... iført mit nattøj (en sjat chanel no. 5 eller lign.).

Nåmen ... vi er klar til weekend. Som I kan høre.

Ingen kommentarer: