lørdag, november 08, 2008

Nu skal det være!

Det er lørdag og LIGE NU er alle mine unger samlet under mit tag.


Så NU skal det være! Vi går ud og spiser i aften, på Caffe Katia - en rigtig familietur. Jeg har heldigvis fået bord, og nu glæder jeg mig til at mæske mig i lækre retter og god rødvin.


Jeg har passeret de 5 kgs vægttab - og igår havde jeg mine lækre cognacfarvede skindbukser på i byen - dem som jeg ikke har kunnet passe i laaaang tid. Så jeg har fortjent at holde fri fra slankekur i aften.

Og regningen for aftensmaden er sponseret :D ikke dårligt!


7 kommentarer:

Lene sagde ...

God ide, god fornøjelse :-)

Lizelotte sagde ...

Jaaah vi glæder os. Og så nyder vi at vi kan gå derhen på 5 minutter.

Mona sagde ...

Nu er det blevet søndag - håber det var godt og forventningerne værd!!

Tillykke med de 5 kg. Der er ikke noget skønnere end at kunne smutte ned i et elsket tøjstykke, som har henslæbt tiden bagerst i skabet længe pga for mange kilo!

Lizelotte sagde ...

Mona, det var lækker mad OG dejlig rødvin. Og selskabet var uovertruffet ;)

Anonym sagde ...

Vi vil seee dem påååååå!!
Var det dit mål at smide 5 Kg?

Lizelotte sagde ...

Nej Lupo - målet er ikke HELT nået endnu, men der er ikke så langt som der har været ... :D

Annie Fryd sagde ...

Wow...godt gået Lizelotzen :0)
Lad os se de bukser på, de ser smækker lækre ud...