torsdag, november 06, 2008

Ta-daa....!

I denne uge har 2-3 tømrere haft deres gang i huset. Kan I huske, da vi overtog huset? Der tog jeg dette her billede:





Nu har Henrik Buus og hans mænd været igang - og udsigten er blevet NOGET anderledes:







Wow! I'm lovin' it, som de siger i reklamerne.

Fra bagsiden er det lige så flot:



Hvor er det dejligt at se. Jeg synes at vores "Rosa" rigtig kommer til sin ret nu. Tilbage står kun lidt fuger, som mangler inde i huset - og noget inddækning indenfor i karnappen.

12 kommentarer:

flinkonellas på vej ud af flinkeskolen sagde ...

wauv er det til salg?? ;-D

Lizelotte sagde ...

Flinkonellas - NO WAY :)
Der er vist også huse nok på markedet lige for tiden :)

Anonym sagde ...

Skide flot! Bliver du ikke bare fuld af glaede naar du beundrer det?

Lizelotte sagde ...

Jo for hulen Fisker --- jeg tror familien kommer til at vænne sig til at jeg helt generelt kommer 5-10 minutter senere hjem, fordi jeg LIGE skal nyde synet, når jeg har været ude, og kommer hjem...

Pernille sagde ...

Wauw - det ser godt ud :)

Lene sagde ...

De vinduer klæder jeres hus, hvor er det blevet flot. Jeg gik i dag og tænkte på, at jeg ikke kunne vente til MCsæsonen med at besøge jer ;-)

Anonym sagde ...

Det pyntede! :-)

Annie Fryd sagde ...

Damn det pyntede...huset får et helt andet udtryk med de hvide vinduer...Jeg kan lige forestille mig de oplyste julepyntede vinduer en mørk kold vinteraften... Sådan et hus man har lyst til at kigge ind i, fordi det emmer stemning og hygge.

anjoe sagde ...

Tillykke med de nye vinduer og døre! Sikke en forskel det farveskift gør; jeg tror at vide, hvad du synger, nemlig: "Først en halv time på den ene side, så en halv time på den anden, og så de øvrige en time til halvanden!" Og det har selvfølgelig intet at gøre med at sove, men med at beundre :o]

Anonym sagde ...

Det er dælme pyntet :-)

Lizelotte sagde ...

Tak Pernille :)

Lene, det synes jeg bestemt vi skal finde ud af - det kunne være hyggeligt at se jer :) og vi har også et fint gæsteværelse.

Alle I andre ... ja, vi har også glædet os helt vildt til at få nye vinduer i - og Annie, jeg glæder mig rigtig meget til at få lov til at julepynte det her hyggeligt gamle hus...

Tina - omme i London sagde ...

Brune vinduer paa et roedstenshus skulle forbydes ved lov. HVIDE Dannebrogsvinduer er hvad der skal til og hold fast, hvor ser det bare godt ud! Det er lige saadan et hus jeg ville koebe, hvis jeg boede i DK. Perfekt!