lørdag, marts 04, 2006

Hej mor...

Jeg har lokket min mor til at komme her forbi.

Hun er ret ny bruger af internettet.
I årevis har hun levet med en meget langsom modem-løsning, som lige knap dækkede hendes behov for at kunne læse og skrive emails, og til at gå på netbanken.

Nu har hun fået bredbånd, så det er blevet lidt sjovere at gå på nettet.

Min mor bor i Aalborg - godt 200 km fra mig og mine unger, så den her blog er jo en fin mulighed for hende - for at følge lidt med i, hvad vi går og laver.

Hvis du læser dette, mor - så velkommen til. Prøv at efterlade en kommentar - det er ikke så svært :-)

1 kommentar:

Lizelotte sagde ...

Hej Liselotte.

Du er helt sikkert velkommen - altid.

Jeg hygger mig jo vældigt inde på din blog :-)

Nu bor du jo heller ikke så langt fra min mor ... så det er da i hvert fald geografisk tæt på :o)