onsdag, marts 08, 2006

Midtvejs i ugen...

Pyha - jeg må trøste mig med, at det "snart" er weekend - jeg synes det har været en travl uge.

I går fik jeg dog løbet mig en tur igen, denne gang 5 km ... det gik også fint, og jeg føler mig i gang igen!

Bruno bakser med vores køkkenombygning ... vi er igang med at forbedre køkken. Vi har købt nogen gamle køkkenelementer, og med lidt maling og fingerfærdighed ender det med at blive flot, tror jeg! Han er dog lige løbet i problemer. De to skabe, han havde regnet med at hænge op over og ved siden af emhætte emhætten, har vist sig liiige at være 10 cm for smalle - begge to. Så nu er han ude og kikke i vores samling af gamle og halvgamle skabe!

Måske havde det været nemmere at købe et nyt køkken - men det her, det bli'r et BRUNO OG LOTTE - køkken .... for at citere en af de reklamer, jeg er ved at kaste op over...
Og som Bruno siger - det er et samtalekøkken, vi har ihvertfald snakket meget om det ;-)

Det er godt, jeg har en handymand... jeg er bedre til at få ideerne end at udføre dem :-) så ser han forfærdet ud og tænker lidt over det - og så gør han det jo som regel... haha...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

De er for SEJ! Jeg er gået lidt død mht løberiet da min "løbe-veninde" er flyttet til Thailand for et stykke tid (i hvert fald 1 år). OG så synes jeg det er for koldt i øjeblikke, så som du kan høre har jeg undskyldninger nok :-) Men men men - når frosten forsvinder og der ikke er sne på vores vej mere SÅÅÅ -MÅSKE....

Jeg SKAL !

Anonym sagde ...

Det var mig som blev anonym! Ved ikke lige hvorfor.

Lizelotte sagde ...

Hej Yrsa.

Jeg har haft det helt på samme måde! 100 undskyldninger hvorfor jeg ikke kunne komme afsted... det er bare for tyndt (og jeg bliver for tyk ;-) ...

Du får lige lidt energi tilsendt herfra... :-)