mandag, juni 11, 2007

Next, please!

Det har været en god uge trods
  • svigtende internetforbindelse
  • svigtende bloglyst pga. supergodt vejr

Her kommer en kort ugerevy med et par highlights fra ugen der gak...

P1020725

Denne smukke unge mand hedder Alexander - eller, han kommer til det ganske snart. Han er 5 uger gammel, og kommer nok til at høre en del til X-tetten, når hans mor vender tilbage fra barselsorlov - forhåbentlig snart, for vi savner vores sopran.

Han var med mor på besøg i onsdags - og jeg fik dikket og nusset, og igen konstateret at for DYLLAN hvor er de søde - og at den der dunken i æggestokkene, som jeg fik af babyer for 11-12 år siden er HELT væk...

P1020730

Her hygger Mathias og Kristian i haven. Lørdag var den perfekte dag for den olympiske disciplin havesprinklergymnastik, og lige her er Kristian vist på vej til en score på 9,8.

P1020733

Smukke og letpåklædte mænd på min terrasse. Uhm! Bruno er søgt i skyggen, i sine pjankede røde shorts. Han er bedre uden, men de billeder går ikke . . det er jo en pæn blog, og Helle bliver bare genert.

Herlig uge! Next, please!

4 kommentarer:

Lommen sagde ...

Bwaharhar!

Åh, altså - fantastisk kommentar til sidst, Lizelotte! Hvor er det skønt! I øvrigt: Selv om jeg ku' være hans datter, er han sgu da RET lækker, ham din Bruno! :-) Men okay, JEG ville sgu nok osse blive genert, hvis du havde lagt billeder af ham UDEN shorts ud... *rødme-ikon*

Lizelotte sagde ...

Hehehe Lommepige .. tror også han selv ville nedlægge veto, hvis jeg lagde nøgenbilleder ud ... det kunne jeg heller ikke finde på :-)

Men dejlig ... det er han jo!!

Anonym sagde ...

DET gør jeg!! Bliver, genert altså. Jeg foretrækker Bruno i cykelshorts ... alternativt i jeans o.lign :-D

Lizelotte sagde ...

Helle, jeg skal spare dig for det :-) Tror nu også at jeg ville synes det var lidt grænseoverskridende at møde nøgenbilleder på de blogs jeg besøger... ;-)