tirsdag, juni 26, 2007

Våd i håret og træt i benene

Her sidder jeg og er våd i håret og lidt træt i nogen af de muskler, som har ligget stille for længe.
Fik taget mig sammen og luntet en tur, ikke hurtigt eller langt, men en forsigtig start. Jeg har alt for tit prøvet at lægge for hårdt ud, det giver bare skinnebensbetændelse eller knæproblemer.

Stille og roligt, that's the cue.

Det var godt med et break her i en travl uge. Lige om lidt skal jeg hente Bodil, som besøger sin kæreste i Brejning. Bruno er ude at cykle - godt der er blevet næsten-tørvejr her i aften!

I morgen kommer Lene fra Liber Vin ned med et sortiment af norditalienske vine, vi skal smage for hende. Kan du sige Amarone og Barolo...? Jeg tror Bruno kommer til at køre mig til kor i morgen aften ;-)

Torsdag skal vi have en smagning af mousserende vin, til næste tema i vinklubben. Så jeg kommer senere hjem. Sjovt skal det nu nok blive!

Et eller andet sted i løbet af ugen skal jeg både ha' gjort diverse arbejdsopgaver klar til, at jeg starter ferie . . for jeg har sidste arbejdsdag fredag . . og jeg skal have købt en fødselsdagsgave til Bodil. Hun fylder 14 på fredag, den store pige! Vi holder familiefødselsdag på lørdag - pigefødselsdagen regner hun med at få sin far til at holde, i deres sommerhus i Juelsminde. Det bliver først efter sommerferien.

Godt vi ikke skal til Frankrig lige med det samme i år! Jeg tror det bliver godt med en uges tid at falde ned på.

Har ellers forkælet mig selv i dag: Massage, og en tur til frisøren. Ingen af delene var nu vild luxus - jeg har sovet forkert på en skulder i weekenden, og er herre-øm i nakken - og mit hår var SÅ langt. Læg der oven i en dejlig løbetur, et varmt aften-bad og benbarbering med skum ud over det hele - samt den gode bodylotion fra Biotherm til at slutte af på.

Var der nogen, der sagde Livsnyder?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så var der i det mindste én der fik løbet! Total sejt!

Lizelotte sagde ...

Simon - tak - følte mig ikke sej, men bare i meget, meget dårlig form... det må komme. Det ta'r tid, gør det. :-)

Mona sagde ...

Det ér da sejt!
Med en sommerferie forude, er det super, at du allerede nu har indledt selv-forkælelsen.
Gad godt smage de dér vine ;-)).