tirsdag, august 21, 2007

Arrividerci Rom...

Så er jeg hjemme igen.

Hvor har vi haft en sjov og hyggelig tur, og hvor har vi oplevet og set meget...



Vi har haft sjove stunder over en fadøl og en pizza ....



Vi har været i Colosseum og hørt om dengang 50000 mennesker overværede andre mennesker slås med vilde dyr eller med hinanden...



Vi har holdt små fester med øl, rosevin, grappa limone og diverse snacks på værelset om aftenen - og så var der den aften, jeg sang med Connys hårshampoo som mikrofon... samt da vi fnisede hysterisk over de øgenavne, vi fandt på til hotellets receptionister - og oversatte dem til italiensk med Connys mini-ordbog...




Vi har siddet på den spanske trappe, men vi glemte at kysse....



Vi fandt en restaurant, som Bruno ikke har fortalt, at han havde!



Vi har hygget på RIGTIG mange fortovsrestauranter.....

.... og rigtig meget mere .... og til sidst fløj vi hjem igen...



Skøn tur, dejligt selskab. Men jeg vil altså ha' Bruno med derned engang.

Hvis man smider en mønt i Trevi-fontænen, betyder det at man kommer igen engang. Jeg gad ikke - for jeg tror på, at jeg kommer tilbage med eller uden fontænens hjælp!

Rom kan anbefales!!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var godt at høre at I havde en dejlig (og sjov) tur! Jeg gad godt vide hvad for nogle øgenavne I har givet receptionisterne.. :)

Glæder mig til at se Rom engang!

Lene sagde ...

Velkommen hjem, det lyder til at have været en god og grinende tur.

Lizelotte sagde ...

Christina, dem er du nødt til at få "live" ... de er simpelthen for frække til den her pæne blog...

Tak Lene!

Liselotte sagde ...

Velkommen hjem :-)

Unknown sagde ...

Rom er og blir vidunderlig og man bliver aldrig færdig med den by. Tak for billedturen - skønt.

Anonym sagde ...

Man kan se og fornemme I har lagt Rom ned :-) Gad godt se dig synge med en hårshampoo.

Anonym sagde ...

Så kommer jeg! ;)

God tur til frisøren senere!