onsdag, august 15, 2007

Familieweekend

Her i weekenden kommer det store rykind til huset.

Kristina og Andreas kommer - for Andreas har et par dages tjenestefri. Mette og Christina kommer for en overnatning - de skal til Horsens til bryllup hos en af Christinas veninder, og skal låne mazmobilen derop (de skal passe godt på den, skal de!!).

Så mangler der faktisk kun Lasse og Michelle - så er alle ungerne her.

Men .... jeg går glip af det hele.

I morgen eftermiddag hopper jeg nemlig på et fly i Billund, som flyver mig, min mor og min søster til Rom. Og jeg kommer ikke hjem før mandag aften.

Jeg glæder mig!! Og tøseturen til Rom er jo også en slags familieweekend...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig rigtig god tur!

Hanne sagde ...

hej Søde,
Jeg troede det var mandag til torsdag I skal afsted. Når det er torsdag til mandag, så må I altå besøge det berygtede marked i Porta Portuense (indgang ved broen Ponte Sublicio). Det er søndag formiddag fra solopgang til ca. kl 13. Der er meget at se på og man kan gøre en god handel. Det har et dårligt rygte mht. lommetyve, så tænk over at lade guldure og mobiler ligge på hotelværelset.
Hav en rigtig god tur!

Lene sagde ...

Kan I ha en rigtig god tur, jeg glæder mig til at høre om det, der skal nok blive snakket og grinet.

Unknown sagde ...

Jeg er bare så misundelig. Der er bare så dejligt i Rom, håber du/I får en rigtig skøn tur.

Anonym sagde ...

Ja, huset opfyldt med ungerne uden fruen.. Man skulle tro, at vi havde aftalt at komme over dig, når du tager væk :) men vi skal nok komme igen en anden dag, når du også er der.

Og vi passer godt på den kære bil- vi kan ikke drømme om at ødelægge den.