onsdag, august 01, 2007

Romantik i luften

I går var vi i bio, og nød den herlige film om Jane Austens liv, Becoming Jane.

Det var ren guf for en Austen-fan som mig... og Bruno var altså gået helt frivilligt med. Havde han fået valget mellem denne film og Die Hard 4, var han nok gået ind og se Jane.

Jeg er lidt til det hele - for jeg vil faktisk også gerne se førnævnte film ... og det sidste jeg så i biffen var faktisk om biler, der blev til robotter - og omvendt...

Var der nogen der sagde "en bred smag"?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jo, livsnydelse må jo gerne udnytte hele registret :-)

Anonym sagde ...

Du er dejlig :-)

Lizelotte sagde ...

Johnnie, det er nemlig rigtigt!!

Kontorchef ... tak og i lige måde da :-D

Anonym sagde ...

En bif-tur det lyder slet ikke tosset. Kan også se lidt af det hele, og glæder mig til at sønnen er stor nok til at kunne komme med ;-)