søndag, august 12, 2007

Livsnyderens uhellige søndag

Engang troede man, at man skulle holde søndagen hellig - sådan betragtet, at man ikke måtte lave noget.

Set fra den vinkel, har jeg haft en ganske uhellig søndag!
Med det resultat, at mit hus nu skinner som katteskidt i måneskin. Låger er vasket af, vandhaner poleret, bordene nysæbede og hvide, mit toiletbord ny-sæbebehandlet, badeværelset duftende af vaskemidler - i det hele taget er her bare lækkert.

Hårdt tiltrængt ovenpå kærestedagene, som mest gik med ... nåja, at kæreste...

Bruno har også været flittig. Han har poleret min lille mazdabil, og den TRÆNGTE! Røde biler bliver SÅ grimme, når de mangler voks. Men mazdamobilen er nu rød som et vådt jordbærbolsje, og ligner en million :-)

I morgen får den også en ny lydpotte, og bli'r gået efter i hoved og ... nå, nej, i for- og bagende oppe hos min bilkyndige svoger John - så den bliver jo nærmest som ny... tirsdag skal den synes, og mon ikke den glider glat igennem som den plejer, selvom den er en aldrende dame (årgang 1991)?

Nu har vi rynkede fingre og er sultne. Så det er godt maden næsten er færdig!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det er bare SÅ dejligt når det er gjort :-) Alting gør sig meget bedre når det står rent og skinnende!
Tror jeg vil prøve at gøre dig kunsten efter i dag!! Eller i morgen, for solen skinner ligenu og så er det vist bedre med lidt have"skin"..